Uszkodzony artykuł / wada towaru

Prosimy o załączenie zdjęć reklamowanego towaru.


(znajduje się na potwierdzeniu e-mail po złożonym zamówieniu. Jeśli do zakupu dołączony był dokument o nazwie Kopia PAZ lub ZES prosimy o podanie tego właśnie numeru - przyspieszy to proces reklamacji)
(dzięki tej informacji nasi specjaliści szybciej przekierują zgłoszenie do danego działu.)
(dzięki tej informacji szybciej ocenimy wartość uszkodzonych elementów oraz szybciej odnajdziemy zamówienie w systemie)
(data znajduje się na potwierdzeniu e-mail lub na dokumencie wydanym przy zakupie/dostawie. Dzięki tej informacji będziemy mogli zweryfikować krok po kroku przebieg realizacji zamówienia.)
(podana data zostanie przekazana do Działu Wsparcia Sprzedaży dla danej firmy kurierskiej lub logistycznej - nasz przewoźnik zacznie weryfikować przebieg dostawy)
(jeśli odbyła się dostawa ta informacja będzie kluczowa - sprawę zacznie sprawdzać odpowiedni dział wsparcia w firmie kurierskiej / logistycznej. . Numer znajduje się na liście przewozowym bądź na potwierdzeniu odbioru)
(jeżeli tak, prosimy o dołączenie skanu/zdjęcia do załączników - to przyspiesza ocenę szkody)
(jeśli otrzymamy informację o nazwie towaru, nasz specjalista będzie mógł automatycznie zacząć analizowanie problemu bez straty czasu na weryfikację typu artykułu)
(ta informacja pomoże nam w identyfikacji towaru - kod produktu znajduje się w zamówieniu, potwierdzeniu zakupu oraz na opakowaniu towaru)
(dotyczy mebli twardych - pomaga nam to szybciej zidentyfikować elementy potrzebne do wymiany itp.)
Załącznik
Załącznik
Załącznik
Załącznik
Załącznik
Dopuszczalne typy plików: gif, jpg, jpeg, png, doc, docx, xls, xlsx, pdf, txt. Maksymalny rozmiar pliku to 20MB.
Reklamacje zarządzane w: Reklamator